Індивідуальна робота з учнями
Індивідуальна робота з учнями
1 .Вивчати та корегувати індивідуальні заохочення та інтереси кожного учня.
2. Постійно проводити додаткову роботу з учнями, які слабо засвоюють програмовий матеріал (Зозуля Ростислав, Феннок Станіслав).
3. Проводити роботу з обдарованими дітьми (Назаренко Альона, Зінченко Вікторія , Кайдас Анатолій.)
4. Провести з кожним учнем розмову про трудові доручення, чергування в класі, на шкільному подвір'ї, в їдальні.
5. Проводити бесіди з учнями класу про безпечне поводження на шкільному подвір'ї, в школі та на вулиці, про дотримання особистої гігієни.
6. Проводити бесіди про дружбу, чесність, справедливість, збереження шкільного та власного майна, про охайність.
7. Провести заходи по вихованню в учнів почуття патріотизму.
8. Разом з учнями оформити шкільну документацію (щоденники, класний куточок.)
Планування індивідуальної роботи з учнями,
що не встигають
№п/п
|
Зміст і методи роботи
|
Термін виконання
|
1
|
Вивчати індивідуальні особливості учня Зозулі Р.
|
Протягом року
|
2
|
Визначити коло друзів, а також вплив кожного з них
|
Протягом І семестру
|
3
|
Відвідати сім’ю, вивчити пізнавальні інтереси учня
|
Вересень
|
4
|
Ознайомити учня з вимогами у школі
-не порушувати дисципліну;
-не запізнюватися на уроки;
-не пропускати заняття;
-не сперечатися із дорослими вдома;
-своєчасно виходити до школи;
-повертатися після уроків;
-дбайливо ставитися до одягу;
-бути охайним.
|
Протягом першого тижня
|
5
|
Організувати допомогу кращих учнів класу щодо ліквідації проблем та прогалин у знаннях Зозулі Р. Допомогти учню повірити у власні сили та здібності
|
Протягом року
|
6
|
Провести консультації батьків про засоби ліквідації прогалин у знаннях учнів
|
Вересень
|
7
|
Провести роботу щодо активізації пізнавальної діяльності школярів, а саме:
1)опитувати лише той матеріал, який школяр знає;
2)надавати консультації з предметів;
3)давати на уроках індивідуальні завдання відповідного рівня знань.
|
Протягом року
|
8
|
Встановити зв’язки школярів за місцем проживання, визначити їх характер з метою нейтралізувати негативний вплив оточення
|
Вересень-жовтень
|
9
|
Дати рекомендації батькам учнів щодо домашнього контролю та організації відповідного розпорядку дня, обладнання кутка для занять, дотримання учнями режиму дня
|
За необхідності
|
10
|
Бесіда «Причини неуспішності в навчанні, ставлення до навчання»
|
Жовтень
|
11
|
Бесіди
1)Чи потрібно дотримуватись правил поведінки у школі?
2)Твій вільний час
3)Про культуру поведінки
4)Про дружбу та товаришів
5)Про книги, які ти прочитав
|
Жовтень
Листопад
Грудень
Лютий
Квітень
|
12
|
Бесіда з батьками «Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату сім’ї на формування особистості дитини»
|
Листопад
|
13
|
Тренінг «Позитивне підкріплення відносин з однолітками»
|
Грудень
|
14
|
Діалог на тему «Твоє інтелектуально-естетичне хобі: читання, колекціонування, декоративне мистецтво, майстрування і т.ін.»
|
Лютий
|
15
|
Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток»
|
Березень
|
16
|
Активізувати роботу із залучення до роботи гуртків, позакласну діяльність
|
Протягом року
|
17
|
Провести бесіди з батьками учня Зозлі Ростислава:
1)Культура міжособистісних відносин – важливий фактор успішного виховання
2)Законодавство України про відповідальність батьків за виховання дітей
3)Про адміністративну відповідальність батьків за порушення прав дитини
|
Лютий
Березень
Травень
|
|