Вівторок, 17.07.2018, 14:09
Вітаю Вас Гість | RSS

"Клас + Я" Сайт класного керівника Овдієнко А.В.

Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психолого-педагогічна характеристика класу

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ

     У 8 класі навчається  9 учнів. Із них 4 дівчини й 5 хлопців.

Віковий склад класу:

дівчата: 14 років (2000 р. н.) – 3; 13 років (2001р.н.) – 1;

хлопці: 13 років (2001 р. н.) – 5.

     Психологічний розвиток учнів, рівень їх пізнавальної активності відповідає їх віковим особливостям. Серед 9 осіб – 1відмінник, 2 учні мають достатній рівень, 6 вихованців – середній.  Працездатність у деяких учнів досить висока, про це свідчить рівень їхньої розумової активності. У цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень із основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього  показника успішності. 

       Загальний стан здоров’я учнівського колективу позитивний. Але деякі діти мають спеціальну медичну групу, рекомендовану для фізичної культури: Волосевич  В., Зінченко В.. У класі навчається дитина-інвалід (Кайдас А.).

    Деякі учні відвідують музичний гурток  ( Волосевич В, Ярмоленко Ю., Назаренко А..),  більшість хлопці  віддають перевагу грі у футбол.

    Клас відзначається творчо-обдарованими дітьми, які вміють писати вірші, гуморески , а також мають акторські здібності. Талановито співають Ребрик С., Феннок  С., професійно малюють Зінченко В., Назаренко А.. Більшість дітей цікавиться гуманітарними науками, люблять читати.

Виховний процес планується та провадиться згідно характеру, темпераменту, індивідуальних рис кожної дитини, із врахуванням умов життя учнів у сім’ї.

         Соціометричні дослідження та діагностичні спостереження виявили наявність двох мікрогруп в учнівському колективі. Цікавим є те, що поділ відбувається на гендерній основі. Авторитетом серед хлопців користується Феннок С., Ребрик  С.. Серед дівчат лідируючу позицію займає Назаренко А..  У той же час у класі наявні учні, що належать до групи ізольованих та зневажених. Зокрема, Стрюк  А. (останній у ряді випадків).  Крім цього, як  свідчать результати роботи шкільного психолога в класі, у колективі є учень з підвищеним рівнем тривожності (Зозуля Р.).

         Помітним позитивним фактором є поліпшення психологічного клімату в класі. Незважаючи на наявний поділ, мікрогрупи здатні працювати разом на спільний результат. 

       У сім’ях хороші взаємовідносини: взаєморозуміння, повага. Батьки приділяють належну  увагу вихованню дітей.   Варто відзначити,  що вони всіляко сприяють розвитку творчого потенціалу дітей, намагаючись створити сприятливу атмосферу в класній кімнаті та в побуті.

         У той же час існує ряд негативних аспектів, які потребують педагогічного вирішення. У ході спостереження за класом в урочний та позаурочний час було помітно відсутність сформованої культури поведінки, що часто призводить до конфліктів між дорослими та однолітками, погіршення міжособистісних взаємин, ігнорування деяких правил внутрішнього розпорядку школи. Одним із завдань, що стояло перед учнівською спільнотою 7 класу, було формування навичок толерантної поведінки.  За результатами психологічних тестів, було з’ясовано, що позитивні зміни в поведінці дітей відбулися, але слід продовжити роботу над виконанням поставлених цілей  різними засобами педагогічно-виховного впливу.

         Як зазначалося вище, незадовільним залишається рівень навчальних досягнень ряду учнів, але найбільше проблем має Зозуля  Р.. Виявлення причин такої ситуації знаходиться під контролем класного керівника. Проте серед основних вже можна назвати недбалу підготовку учня до уроків, прогалини в сприйнятті програмового матеріалу під час уроку. Із метою запобігання погіршенню ситуації класним керівником проводиться індивідуальна робота з учнем та їх батьками, налагоджено взаємозв’язок із учителями, що викладають у 8 класі, здійснюється сприяння відвідування батьками уроків. 

Учні 8 класу беруть активну участь у громадському житті школи й класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних конкурсах, змаганнях як загальношкільного типу, так і заходів, проведених у межах власного класу. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки в колективі, організація та проведення  свят, виховних годин, конкурсів, екскурсій, походів на природу, створення дитячих проектів, акцій, високий рівень волонтерської роботи, активна участь у загальношкільних заходах самих дітей та співпраця з шкільною газетою «ПоШКор».

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz