Вівторок, 23.04.2024, 10:20
Вітаю Вас Гість | RSS

"Клас + Я" Сайт класного керівника Овдієнко А.В.

Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Аналіз виховної роботи за минулий рік

Аналіз виховної роботи

за 2013-2014 навчальний рік

          Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни в життя класу. Діти перейшли на новий етап власного зростання, залучившись до розвитку учнівського самоврядування на базі класного колективу.

    Виховна робота з класним колективом побудована на тісній співпраці з соціальним педагогом та шкільним психологом. Були проведені соціометричні дослідження, різного роду анкетування, оброблені результати яких лягли в основу визначення напрямків та форм виховної роботи в 2014 – 2015 навчальному році. Зокрема, аналіз результатів у процесі анкетування з метою визначення загального рівня вихованості учнів у 2013 – 2014 навчальному році (три учні мають високий рівень вихованості; два школярі – з достатнім рівнем вихованості; у трьох вихованців – середній рівень вихованості; один учень має низький рівень вихованості) показав, що необхідно продовжувати створювати умови для реалізації особистісно орієнтованого підходу при вихованні морально-естетичних цінностей, формуванні навичок культури та поведінки. Ця співпраця сприяла безперервному вивченню школярів. Я мала можливість звертати увагу не тільки на особливості поведінки своїх вихованців, а й на ті зміни, які відбувалися в їхньому розвитку. Крім цього, передбачалася співпраця між учителями-предметниками, із одного боку, та батьками й учнями, із іншого, при посередництві класного керівника.

          Більшість дітей у класі відповідально ставляться до навчання. Найкращі показники успішності мають Назаренко Альона, Зінченко Вікторія, Волосевич Вікторія . Назаренко Альона  здобула І місце в районній олімпіаді з фізики та ІІ місце в районній олімпіаді з української мови, І місце в районному етапі мовно-літературного конкурсу ім. Т. Шевченка,  конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, І місце в районному та обласному етапі, ІІ місце у Всеукраїнському  фестивалі-конкурсі «Посміхнемось щиро Вишні» у номінації «Власні усмішки», ІІ місце в районному конкурсі «Найкращий читач року».  Є учні, які потребують постійного контролю, як із боку вчителя, так і з боку батьків: Зозуля Ростислав, Феннок Станіслав. Аналізуючи рівень навчальних досягнень із основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності.

                   Розвиток особистості учнів не припиняється й у позаурочний час. Діти охоче відвідують гуртки художньо-естетичного спрямування, секції спортивно-оздоровчого напрямку, що значно впливає на формування їх інтересів, власного світогляду, визначає підбір оточення. Спостереження доводять, що в цілому оточення позитивно впливає на розвиток переважної частини учнів, хоча трапляються й деякі прикрі моменти. У зв’язку з тим, що діти є досить жвавими та емоційними,  їхня активність не завжди спрямована в позитивне русло. Тому при роботі з учнями класному керівнику та учителям-предметникам необхідно це враховувати.

      Правовиховна робота, метою якої ви­знаю розуміння й потребу дотримува­тися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію й формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добираю такі вихов­ні технології, як-от: години спілкування «Лихослів’я в нашому житті», «Раніш закон, а потім благодать», тренінг «Я і мій клас», круглий стіл «Не спалюй свого майбутнього», різні за тематикою виховні години приурочую подіям сучасності та ка­лендарним датам, зокрема: «І тебе, поете любий, в сімї вольній, новій тебе згадуєм з любов’ю теплим, щирим словом», «День Соборності та Свободи України». Значну увагу приді­ляю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: чесності, порядності, толерантності, принциповості, дисциплінованості та працьовитості.

       Формуючи екологічну культуру школя­рів,  провела класні години «Екологічні проблеми людства», «Білий птах із чорною ознакою». Мої вихованці – учасники  свята «Осінній бал». Не минаю естетичну спрямо­ваність виховної роботи. Цікавою й змістовною була виховна година «Світ наших захоплень».

        Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя учнів. Батьки учнів налаштовані досить позитивно й прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування в школі їх дітей. За ініціативи батьківського комітету були зібрані кошти та зроблено ремонт класного приміщення. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та всунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично в телефонному режимі відбувається спілкування батьків із класним керівником, наслідком якого є коригування поведінки учнів та їх ставлення до навчання. Особливо слід відзначити батьків Ребрика С., Кайдаса А.. У роботі з батьками використовую ко­лективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом. У години батьківського все­обучу знайомлю їх із новинками педагогічної літератури для батьків із проблем родинної педагогіки, моделюю різні ситуації під час батьківських зборів, які допомагають батькам розв'язувати родинні конфлікти.

      Головним завданням, що стояло перед учнівською спільнотою 7 класу, було формування навичок толерантної поведінки. За результатами психологічних тестів, було з’ясовано, що позитивні зміни в поведінці дітей відбулися, але слід продовжити роботу над виконанням поставлених цілей  різними засобами педагогічно-виховного впливу.

       Одним із завдань класного керівника в 2013 – 2014 навчальному році  було створення моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності,співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування.

       Результатом було створення міні-республіки 7 класу, проведення демократичних виборів президента й міністерств,  створення морального кодексу класу. Результативною є робота міністерства освіти, що надавало індивідуальну допомогу учням, що мають проблеми в навчанні, у адаптації до життєдіяльності класу, виконанні норм і правил поведінки в школі. У цій роботі найбільше відзначилися  Волосевич В. та Назаренко А., яка  є офіційним лідером, вирізняється позитивною спрямованістю, благотворно впливає на колектив, установлює здорові взаємини в класному колективі. Значних успіхів досягли діти з міністерства культури в популяризації переваг здорового способу життя, розширенні кругозору школярів щодо фізичної культури, спорту.

          Учні 7 класу беруть активну участь у громадському житті школи й класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних конкурсах, змаганнях як загальношкільного типу, так і заходів, проведених у межах власного класу. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки в колективі, організація та проведення  свят, виховних годин, конкурсів, екскурсій, походів на природу, створення дитячих проектів, акцій, високий рівень волонтерської роботи, а також  участь у загальношкільних заходах за активною участю самих дітей, співпраця учнів із шкільною газетою «ПоШКор».

   

                            Результативність роботи за 2013-2014 навчальний рік:

*  Участь у Міжнародному фестивалі документальних фільмів про права   

         людини

*    Участь у районному конкурсі малюнків до Дня Перемоги

*    Участь у акції «Подаруй тепло свого серця»

*    Участь у акції «Чисте подвір’я»

*    Участь у операції «Пам’ятник»

*    Участь у акції до Дня толерантності

*    Участь у акції «Годівничка»

*    Робота волонтерів у допомозі ветеранам війни.

*    Участь у УІІ міському фестивалі волонтерських загонів «Нас об’єднує вогонь сердець» і обласному фестивалі волонтерських загонів

*    Участь у районному етапі конкурсу читців « Тарасовими шляхами»

*    Участь у районному конкурсі-огляді театральних колективів

*    Участь класу у всіх загальношкільних святах

*    Родинне свято «Уклін тобі, жінко!»

*    Проект учнівського самоврядування «Таке не повинно повторитися»

*    Книжкова лікарня «Продовжимо  молодість книг»

*    Акція «Живи, книго»

         Виходячи з аналізу виховної роботи за попередній період, слід відзначити, що, незважаючи на ряд позитивних зрушень у житті класного колективу, успішність учнів класу поки що не поставлена на належний рівень. Також слід більш широко використати досвід та уміння членів класного колективу в громадському житті школи. Оскільки діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися, необхідно сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості зокрема. Саме тому в новому навчальному році виховна робота в класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовження роботи щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяння тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.             

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz