Індивідуальна робота з учнями
1 .Вивчати та корегувати індивідуальні заохочення та інтереси кожного учня.
2. Постійно проводити додаткову роботу з учнями, які слабо засвоюють програмовий матеріал (Зозуля Ростислав, Феннок Станіслав).
3. Проводити роботу з обдарованими дітьми (Назаренко Альона, Зінченко Вікторія , Кайдас Анатолій.)
4. Провести з кожним учнем розмову про трудові доручення, чергування в класі, на шкільному подвір'ї, в їдальні.
5. Проводити бесіди з учнями класу про безпечне поводження на шкільному подвір'ї, в школі та на вулиці, про дотримання особистої гігієни.
6. Проводити бесіди про дружбу, чесність, справедливість, збереження шкільного та власного майна, про охайність.
7. Провести заходи по вихованню в учнів почуття патріотизму.
8. Разом з учнями оформити шкільну документацію (щоденники, класний куточок.)
Планування індивідуальної роботи з учнями,
що не встигають
№п/п |
Зміст і методи роботи |
Термін виконання |
1 |
Вивчати індивідуальні особливості учня Зозулі Р. |
Протягом року |
2 |
Визначити коло друзів, а також вплив кожного з них |
Протягом І семестру |
3 |
Відвідати сім’ю, вивчити пізнавальні інтереси учня |
Вересень |
4 |
Ознайомити учня з вимогами у школі -не порушувати дисципліну; -не запізнюватися на уроки; -не пропускати заняття; -не сперечатися із дорослими вдома; -своєчасно виходити до школи; -повертатися після уроків; -дбайливо ставитися до одягу; -бути охайним. |
Протягом першого тижня |
5 |
Організувати допомогу кращих учнів класу щодо ліквідації проблем та прогалин у знаннях Зозулі Р. Допомогти учню повірити у власні сили та здібності |
Протягом року |
6 |
Провести консультації батьків про засоби ліквідації прогалин у знаннях учнів |
Вересень |
7 |
Провести роботу щодо активізації пізнавальної діяльності школярів, а саме: 1)опитувати лише той матеріал, який школяр знає; 2)надавати консультації з предметів; 3)давати на уроках індивідуальні завдання відповідного рівня знань. |
Протягом року |
8 |
Встановити зв’язки школярів за місцем проживання, визначити їх характер з метою нейтралізувати негативний вплив оточення |
Вересень-жовтень |
9 |
Дати рекомендації батькам учнів щодо домашнього контролю та організації відповідного розпорядку дня, обладнання кутка для занять, дотримання учнями режиму дня |
За необхідності |
10 |
Бесіда «Причини неуспішності в навчанні, ставлення до навчання» |
Жовтень |
11 |
Бесіди 1)Чи потрібно дотримуватись правил поведінки у школі? 2)Твій вільний час 3)Про культуру поведінки 4)Про дружбу та товаришів 5)Про книги, які ти прочитав |
Жовтень Листопад Грудень Лютий Квітень |
12 |
Бесіда з батьками «Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату сім’ї на формування особистості дитини» |
Листопад |
13 |
Тренінг «Позитивне підкріплення відносин з однолітками» |
Грудень |
14 |
Діалог на тему «Твоє інтелектуально-естетичне хобі: читання, колекціонування, декоративне мистецтво, майстрування і т.ін.» |
Лютий |
15 |
Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток» |
Березень |
16 |
Активізувати роботу із залучення до роботи гуртків, позакласну діяльність |
Протягом року |
17 |
Провести бесіди з батьками учня Зозлі Ростислава: 1)Культура міжособистісних відносин – важливий фактор успішного виховання 2)Законодавство України про відповідальність батьків за виховання дітей 3)Про адміністративну відповідальність батьків за порушення прав дитини |
Лютий
Березень
Травень
|